Kampagne skal få flere til at søge ind på IVA

27-06-2014 af Anette Lerche

Det informationsvidenskabelige Akademi har lanceret en ny kampagne på Facebook. Kampagnen skal få kommende studerendes øjne op for den værdi, bibliotekarer og cand.scient.bibl’er skaber.

Med slogans som »Jeg skaber innovation med information« og »Jeg skaber tryghed med information«, har Det Informationsvidenskabelige Akademi (IVA) lanceret en ny kampagne, der skal få flere til at søge ind på IVA. Kampagnen lever først og fremmest på uddannelsens Facebook-side, men i Aalborg vil den også være en del af bybilledet og blandt andet kunne ses på bagsiden af busser og på plakater.

Formålet er at få kommende studerendes øjne op for al det, man kan skabe med information og gøre flere nysgerrige på uddannelsen. IVA har i de seneste år oplevet at ansøgertallet er steget stødt og håber naturligvis at bliver en fortsættelse af de gode takter.

Følg selv med på IVA’s Facebookside


Skriv en kommentar