Gå til sidens indhold

Praktiske oplysninger

Generalforsamlingen er åben for alle medlemmer af Bibliotekarforbundet, også studentermedlemmer. Kontingent for oktober kvartal 2019 skal dog være betalt.

Generalforsamlingen fandt sted i Pro Musica Salen i Odense Koncerthus, Claus Bergs Gade 9 i Odense.

Odense Koncerthus
Claus Bergs Gade 9
5000 Odense C

Koncerthuset ligger i hjertet. Der er 5-10 minutters gang fra Odense Banegård Center til konferencestedet.

Pro Musica Salen i Odense Koncerthus

Indskrivning
Du kan indskrive dig til generalforsamlingen fra kl. 10.00. Ved indskrivningen får du udleveret en elektronisk stemmeenhed (stemmeenheden udleveres kun én gang) og dit navneskilt. Blok og kuglepen finder du på bordene i salen.

Mad og drikke
Når du ankommer, bliver der serveret kaffe/te og morgenbrød uden for salen.

Frokosten finder sted i ODEON, som ligger lige ved siden af koncerthuset.

Om eftermiddagen bliver der serveret kaffe/te og kage.

Rejserefusion
BF dækker rejseomkostningerne for alle medlemmer af BF, som deltager i generalforsamlingen.

Beløbet, der dækkes, er udgiften for billigste offentlige transport (svarende til DSB Standard). Der skal vedlægges bilag for udgiften. Brug af rejsekort dokumenteres ved at gå ind på ”Din profil” på rejsekort.dk. Herfra kan du hente detaljerede oplysninger om brugen af kortet og anvende det som dokumentation.

Godtgørelsen for kørsel i egen bil til og fra generalforsamlingen bliver dækket med beløbet som svarer til billigste offentlige transport.
Kører man flere generalforsamlingsdeltagere i samme bil, er det kun ejeren af bilen, der får sine rejseomkostninger dækket. De medlemmer, der er med som passagerer, får således ikke også dækket transportudgifter.

Du kan her downloade en refusionsblanket, som efter generalforsamlingen udfyldes elektronisk og indsendes til BF:

Refusionsblanket med kopi af bilag underskrives og returneres til:

Bibliotekarforbundet
Peter Bangs Vej 30

eller sendes via e-mail med indscannet bilag til Økonomiafdelingen.

Parkering
Du kan parkere i p-kælderen under ODEON, hvor der er op til 1000 p-pladser. Adressen er Odeons Kvarter 1. Der er ind- og udkørsler til p-kælderen fra hhv. Thomas B. Thriges Gade, Hans Mules Gade og Nørregade. Der er tale om offentlig parkering, hvor prisen ifølge ODEON er 12 kr. pr. time mandag til fredag fra kl. 9.00 til 18.00 samt lørdag fra kl. 9.00 til 14.00. I det øvrige tidsrum er det gratis at parkere. Al betaling foregår via betalingsautomater, som er fordelt i p-kælderen. Parkeringskælderen er overvåget og åben døgnet rundt.

H.C. Andersen Hotel har et begrænset antal p-pladser bag hotellet, som du kan benytte til en pris på 50 kr. pr. døgn. Der afregnes i hotellets reception inden udkørsel.

Tilmeldingsfrist og afbestillingsregler
Tilmeldingsfristen er forlænget til søndag den 19. januar 2020.

Du skal være opmærksom på, at ved framelding senere end den 2. januar 2020, skal du betale et afbestillingsgebyr på kr. 500,-. Ved tilmelding senere end den 2. januar 2020, har man således ikke mulighed for at afmelde sig, uden at det koster afbestillingsgebyret.